top of page

Fala grawitacyjna.

Fale grawitacyjne są znane Ziemi dosyć długo dlatego nie jest tak, że nie wiem o co w tym chodzi. Takie fale powstają na przykład ze zderzenia się dwóch czarnych dziur, ich masa jest tak ogromna, że potrafi zakrzywić grawitację -tak przynajmniej sądzę ;P

A teraz nasze czytniki wykazały, że taka fala grawitacyjna się do na zbliża i "uderzy" w nas za 53 godziny. Niby spoko ale nigdy nie byłam na statku pod czas takiej fali i nie wiem czego mam się spodziewać, Kurrom z resztą też nie. Optymistycznie mówi, że niczego nie odczujemy ale ja jakoś w to wątpie. Znając moje dziurawe szczeście jak i życie wiem, że coś się wydarzy.

Ja to po prostu WIEM :/

Do usłyszenia za 53 godziny....


Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
No tags yet.
bottom of page